fredag 26 mars 2010

Flytt

Har inte varit så aktiv med företaget som man kan önska. Har haft en hel del att göra med mitt privatliv, men nu ser jag en slutända i det hela, vilket är mycket skönt.

I dag blir det flytt till en lgh. Sitter och väntar på att kl ska bli 11, för då får jag hämta nyckeln. Ska bli himla kul att få inreda MITT hem. Och på onsdag får jag tillgång till min Lokal. Lokalen är på småföretagar centrum. Ska bli kul att göra i ordning detta rum och när det är klart planerar jag en liten invigning / vernissage eller vad man ska kalla det.

Nya visitkort, pennor och div marknadsförings material har kommit, tycker det är barnsligt kul med såna saker, hi hi.

Ha en mycket trevlig helg, det ska jag ha.

Kram

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Kan leva mig in i din känsla *ler*! Hoppas allt med flytt m.m går bra denna fredag!
:)

Rummet för välbefinnande sa...

Vad härligt att du fått en ny lokal. Vet ju hur det känns - pirrigt, förväntansfullt och väldigt kul.
Önskar dig lycka till nu, både med den nya lägenheten och lokalen.
Det här kommer att bli riktigt bra ska du se. Glad Påsk på dig!
Kram Mia