fredag 16 april 2010

Lösa trådar

Nu börjar jag få ordning på alla lösa trådar. Känns mycket skönt, en känsla av lugn har infunnit sig.

I veckan fick jag hjälp av min underbara familja att flytta mina saker till min nya lokal. När man inte har blil är man mycket beroende av andra när något ska flyttas, köras osv. Är inte läge att ta symasinen på cykeln:) Väger ton! :)

Jobbar natt i dag så i morgon när jag går av tänkte jag gå till lokalen och fixa. Och sen när loppisen i området öppnar tänkte jag ta mig en titt in dit och se om de kanske kan ha några möbler som skulle passa in. Just nu har jag inga möbler alls:)

Har även i dag ordnat med försäkring och redovisningsbyrå som ska gå igenom bokföringen som är en stor del i företaget som jag inte riktigt har koll på. Hatar att inte ha koll. Men nu känns det som om läget är under kontroll.

Vad gällande mitt privata så börjar det också orndna upp sig. HAr flyttat till en lgh och börjar få ordning på samer och ting. Återigen ett tack till familjen som har hjälpt mig att burit mina saker. I veckan fick jag äntligen en säng, och i går kom min soffa. Börjar bli hemma nu.

Nu hoppas jag att alla kommer att få en underbar helg och att inte askan får island lägger sig som ett täcke för solen.

Kramar.

1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Kul att få sitt eget. Hoppas du hittar det du behöver på loppisen ... jag skulle vilja hitta en loppis, en sån där riktig ... Utan körkort är det svårt att köpa större saker och ta hem på buss/tåg!
:)