tisdag 19 januari 2010

Fotograf

I går blev jag erbjuden att få en "riktig" hemsida, med tillhörande webbutiks funktion. Ska bli skit kul att få hjälp av provs. Nu har jag utgått från en mall, vilket kan funka till viss del.
Har även tagit beslut att ta hjälp med fotograferingen. Hitintills hart jag enbart fotat med min mobilkamera, något som kanske funkar på hobby nivå. Men jag känner nu att jag måste satsa, höja ribban lite. Får då hjälp av min underbara vän / arbetskamrat Elin. Så nu tänkte jag samla i hopp lite olika produkter, kanske producera något nytt för att sedan fota men en "riktig" kamera.

Dagen i dag har jag även tillbringat på stadens närakut. En olycka på dagis hade skett och jag och min lilla prinsessa fick ta oss till Dr och limma i hopp ett jack i bakhuvudet. Hon var superduktig. Nu sover hon så sött med limmat hår.

Ha en bra kväll.

// Sarah

Inga kommentarer: