tisdag 26 januari 2010

Festblåsa


Till helgen ska jag ut och fira att nyårsrevyn är över för i år. Jag har inte haft så mycket med den att göra nu i januari, men i december var det en hel del som skulle sys, lagas, sprätta, bytas mm. Det är ett grymt härligt gäng som står på, bakom och bredvid scenen. Så avslutningsfesten på lördag kommer bli mycket trevlig.

Så kvällen till ska jag sy någon ny festblåsa. Kommer visa bilder till helgen när den är klar.

Håller också på att samlar produkter för att fota inför hemsidan / webbutiken. Bilderna som jag hitintills har visat på blogg är är som tidigare nämnt tagna med min mobil, men håll till godo, bättre bilder kommer:) Den 15 Februari är tanken att webbutiken ska vara igång.

// Sarah

1 kommentar:

Inspiration i vitt sa...

Hej Sarah, du är ju helt otrolig du som bara så där?? Ska sy din festblåsa, du är så duktig. Ha det så kul på festen och vi ses snart. Kram/Ingela.