söndag 17 februari 2013

Skönt!!!

I dag är typ första dagen på evigheter som jag känner att energin har hängt med mig längre än typ 15 min. Så i dag har det städats. Har behövts ett tag men inte orkar, bara tagit alla måsten lixom. Typ toa, kök. Började lite i går, men efter att ha dammat hela nedervåningen (som för övrigt inte är så stor) var jag helt slut. Orkade verkligen inget mer än så. Så tog jag vid i dag. Dammade resten av huset städade, plockade, skurade osv osv. Känslan efteråt är så himla skön. Och den bästa känslan av alla är att jag orkade! Och jag har ännu inte hamnat på reserv tanken :) Vänder det nu! Vågar inte hoppas då jag senast i går hade en sämre dag. Efter städet fixade mina älsklingar mat som nu står i ugnen och doftar underbart gott. Mmmm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah, kraschade min laptop när jag var på denna site förra gången jag var här. Och för de senaste 2 månaderna har jag letat efter denna blogg, så tacksam jag ligger det på nytt! : D