lördag 7 maj 2011

Kontakt annons

Kollade runt på blocket och hemnet (som jag alltid gör ca en gång per dag.....) Hittade återigen min "drömbostad" Nu ett radhus, som föll mig precis i smak, rätt antal rum, bra kök osv. Det är ju bara synd att man inte har råd med det själv. Första steget är kanske att hitta en man först. När jag var ute och sprang kom jag på att man kanske inte kan uppfylla alla sina "krav". I mina tankar har jag tänkt mig en snygg och händig man, (mamma vill att jag ska hitta en rörmockare, elektriker, snickare eller något i den stilen) god ekonomi, familje kär, sund, gillar att träna, vill bo i radhus, har hummor, "huslig" osv osv.... Passar du in på beskrivningen hör av dig vetja ;)

Ha ha skämt o sido. Ja vi får se när den rätte mannen kliver in i mit liv. Trevlig kväll på er alla!

Inga kommentarer: