söndag 8 maj 2011

Barnkalas

I dag var det dax för Mejas första "riktiga" barnkalas. Alla dagisbarnen var bjudna och nära vänner.
Startade med paket öppning.
 Massa fina paket fick vår lilla Sessa. Tusen tack!
 Efter att paketen var öppnade blev det fika för hela slanten. 

 Hade himla tur med vädret. Så det blev ute lek för hela slanten. Barnen sprang omkring....
 Och de vuxna njöt av solen. 

Kalaset avslutades med fiskdam och jag tror att kalaset uppskattades.
Efter att alla hade åkte hem och allt var bort städat så åkte jag över till Karlstad för att köpa mig min racer cykel. Hade hittat denna på en blocket annons. Känns dock hur udda som helst att "ligga" ner och cykla. Jag som är van att sitta spikrakt upp. Men jag är super nöjd med mit inköp. Bara att börja träna inför vätternrundan som är om en månad.....

Inga kommentarer: