tisdag 10 maj 2011

Ont i rumpan

Vaknade till underbart väder, utsövd och pigg. Tog mig tur nr 2 i dag. I dag blev det 2,6 mil på 1 t och 16 min. Ingen aning om det är en bra tid. Men det kändes bra. Är ju inte alls van att cykla så fort så vågar inte riktigt trampa på. I dag kom jag underfun med hur växlarna funkade. Ont får man, både i händerna, då det är så mycket tygnd som vilar där, ryggen för att det är en ovan ställning och för att inte tala om rumpen. Måste skaffa någon form av gelbyxa eller gel sadel tror jag..... Tog cykel till jobbet i dag med 9 min. Kan säkert pressa ner tiden några min till. Kändes helt ok att ha hjälmen på mig i dag också. Man vänjer sig.

I morgon är det vårruset. Kanske skulle ha träna löpning i dag och i går.....Men men, 5km ska jag banne mig klara av.

Ha en underbar dag.

Inga kommentarer: