måndag 9 maj 2011

Testcyklat

I dag har jag haft en ledig  dag med bara en sak att passa. Trots detta har jag haft fullt upp. Det enda som skulle passat var bilverkstaden. Var inne med den pga ett miss ljud i motorn. Det visade sig vara AC:en och nått med generatorn. En timme senare och 1700 kr fattigare så var det fixat.

Sen har det varit lite fix med min nya cykel. Byt trampor, köpt skor, lås och hjälm mm. Tog mig en provtur, var lite feg i början. Dels att jag tyckte jag såg ut som en idiot i hjälm och den liggande cykelstilen. Svängde in i drevsta området för att "hålla" mig lite undan,så ingen skulle se mig. Men gud vad roligt det var. Jag susade fram. Testrundan slutade 19 km senare.Och mot slutet skämdes jag inte ens med hjälmen och cykelstilen. Längtar redan tills i morgon då jag tänkte ta mig ytterligare en runda.

Inga kommentarer: