tisdag 29 mars 2011

Trött i ögonen pigg i kroppen

Är just vad jag är nu... Kanske beror på den där bullen jag proppade i mig efter jobbet i kväll.... Smart Sarah, hur tänkte vi där?? Jag är ju inte direkt känd för att ta genomtänkta beslut.... En del kallar mig Impulsiv en del kallar mig studsboll :)

Mina nya arbetstider/schema är betydligt mycket bättre än förut, förutom att man börjar 1045 när man jobbar kvällen. Det tar väl ett tag att anpassa sig. Men denna morgon blev stressig. Han väl med allt utom att diska... Skulle ta den i kväll, men nu är det försent.... Det som är bra på nya jobbet är att man har en timmes lunch. Hinner då till gymmet som är 300 m bort. Så i dag blev det löpträning 30 min, 15 min styrka och resten för dusch. Inte världens längsta pass men bättre än inget. I morgon får jag nog också lunch träna då jag först jobbar till 1615. Ska sen jobba som kontaktperson mellan 17-19. Sen är det skönt att få komma hem.

Min kära syster ska flytta till Karlstad, Skönt för henne. Men tomt kommer det bli. Även om man inte ses dagligen så kommer det kännas att hon är långt bort. Sen ska även en av mina bästa vänner flytta till Dalarna. Kommer bli tomt efter honom. Är iof inte så långt bort, men man vet hur det blir, svårt att få till tiden så det passar båda. Tur att det finns Internet och mobiler. Men blir inte samma sak som att man nu bara kan spontant besöka varandra.  Men jag gläds för honom, och hans jobb osv.

Nej nu måste jag i säng och få mig lite sömn.

// Godnatt

Inga kommentarer: