torsdag 7 februari 2013

Stört

I morgon fyller min kärlek år. Jag jobbar typ hela dagen så finns inte så mycket utrymme för att fira i någon större utsträckning. Så vi firade lite i måndags. Efter jobben så åkte vi in till Karlstad. Älsklingen visste inte vad som väntade. Vi tre, jag, Ted och meja, strålade samman med syrran och hennes sambo. Vi käkade jätte god mat på en lokal restaurang. Sen följde Meja med syrran och jag och Ted gick vidare till scalateatern. Ted spekulerade fritt på kvällens aktivitet och det var först i salongen jag berättade för honom. Stört. Det var en riktigt trevlig föreställning. Skrattade bitvis så tårarna sprutade. En riktigt lyckad kväll. I mars kommer dom, Stört, till Kristinehamn. Riktigt sevärd! Och framför allt en riktigt mysig kväll med världens bästa

Inga kommentarer: