lördag 16 februari 2013

Vardag

Vardagen rullar på. Har varit på inskrivningssamtal på mvc. Även om jag redan har gjort allt en gång tidigare så känns allt nytt på något viss. Längtar till illamåendet och tröttheten försvinner så man kan känna sig lite med i matchen.  Längtar till att känna orken att ta tag i vardagen. Just nu gör man det man måste. Längtar till träning och en lust att hitta på saker. Längtar till snön försvinner så man kan ta sig fram med cykel och inte känna sig så begränsad. Nog om det.

Alla hjärtans dag här om dagen, överraskade älsklingen med stekta hjärtägg. Behöver inte vara så mycket utan det där lilla extra kan räcka nog :)


Själv fick ja en falukorv. Ni har set coop reklamen kanske? då förstår ni. Jag tycket det var sjukt roligt och jag fick mig ett gott skratt. Men strax efter gick han ut i hallen och hämtade blommor och choklad, trevligt :)




I går var vi till frissan alla tre också. älsklingen hade blivit låghårig. Meja hade lekt frissa på dagis och behövde snyggas till och jag hade sjukt slitna toppar. Det var sjukt längesen jag klippte mig, och när frissan säger att jag behöver nog ta 7 cm! så var det bara att köra. Jag som började få så långt, men nu får det inte dröja så länge mellan varven....

Inga kommentarer: