torsdag 18 juli 2013

Borde inte visas

Mellan foglossningar, ryggont och sömnlösa nätter så njuter jag av sommar och sol. Jag tycker att det har varit en helt ok sommar så här långt. Då jag är "lite" begränsad denna sommar så planeras "bara" lite mindre semesterturer i sommar. På lördag är tanken att vi ska ner till Skara sommarland över dagen och någon vecka därpå till Gtb med Liseberg ich övernattning. Ska bli trevligt. Sen är det nog bäst att hålla sig på hemmaplan. Inte för att jag tror att förlossningen kör igång tidigare än beräknat utan för att orken inte riktigt räcker till. Och man vet aldrig hur nätterna blir. Har sovit relativt bra några nätter. Bortsett från konstiga drömmar och något toabesök. Brukar kunna somna om efter kissapauserna. Dock inte i natt. Vaknade 0245 och klockan är nu 06.00. Jag känner mig trött men kan inte förmå mig att somna om. Svårt att hitta någon bekväm och avslappnande ställning. 

Längtar så fruktansvärt mycket efter träning och ett mer aktivt liv. Om två månader kan jag förhoppningsvis gå normalt. Slippa gå som en snigel för att det hugger i fogarna, bli andfådd för minsta lilla osv. Jag är så himla taggad till en mer aktivt liv och alla fördelar som hör där till. 

Jag älskar verkligen före och efter bilder. Dock så föredrar jag dom i annan ordning än nedan. Man vill ju se bättre ut på sin efterbild. Men jag bjuder på denna bild nedan som egentligen inte bör visas. Men så här kan det se ut om man är gravid och inte har tränat på 8 veckor!!!! Samma klänning men en helt annan kroppsform. Så fort underverket är på utsidan av magen kommer det bli föreoch  efterbilder som faller mig mer i smak. 

Inga kommentarer: