tisdag 28 september 2010

Full rulle, som vanligt.

Träningsvärken har infunnit sig och jag går som en stel gammal tant. Men om man inte stretchade efter loppet får man kanske skylla sig själv, orutinerat. Men det bästa av allt är att huvudvärken har släppt.

Nu laddas det upp för tjejvasan. Det bästa av allt är att bästa Ellen anmälde sig i går. Och Sen ska vi ta tjej milen nästa år. Lidingö loppet gav oss blodad tand. Så sjukt kul, på ett jobbigt sätt. Men kicken man får efteråt är fantastisk. 

Även denna vecka blir en fullspäckad vecka (undrar när man ska ta det lugnt)
# Jobbar fyra nätter
# Gammla lgh ska, fixas till och städas
# Till Ikea, för att få ordning i nya lyan
# Till Karlstad med kvinnan jag är kontaktperson åt
# Tuppeware party
# Masage
# Träning

Ser fram i mot allt förutom städa ur gamla lgh, flyttstäd är något av det tråkigaste som finns. Men Jag hoppas på lite assistans:)
Det bästa av allt är väll ändå masagen, hoppas bara jag inte blir sjuk som sist.

Känner att jag mår bra nu. Visst att man har dippar i bland men inte som i våras. Vilken jävla vår.... men bitarna faller på plats och min vardag blir allt bättre och bättre. Har haft en mycket trevlig sommar och många trevlig heter händer i höst / vinter.
Det som kommer härnäst är:
# Magnus Betnér på Kristina. 
Sen följer en 
# Englands resa med besök både i London och Liverpool.
# Sälen vecka över nyår.
# Disney on is i januari  
Sen så hoppas vi på en liten semester vecka till varmare bred grader. Man ska ta tillvara på sin tid och njuta av tillvaron. Hitta på saker med de / den  man håller kär.

Njut av livet

Inga kommentarer: