lördag 25 september 2010

Mysig helg

Regnet bara öser ner, men jag känner att det inte spelar någon roll i dag. Testar tvättstugan i dag och den verkar bra. två stora maskiner, torktumlare och torkskåp. Behöver kanske inte springa ner så många gånger. Det bästa av allt är att Meja älskar att hjälpa till.

Det magiska klockslaget på lördagar är 10, då öppnar karamell lagret. En populär aktivitet.

I kväll blir det one night stand, med Jocke. Ska bli trevligt. Har hört talas om denna showen sedan i våras när den började komma på tal. Många goda vänner och min syster är med. 

I morgon hoppas vi på bättre väder, för då drar jag och ett par arbetskamrater till Stockholm för att genomföra ett Lidingö lopp. Detta blir starten för en tjejklassiker. Det är med skräck blandad förtjusning som jag anmälde mig till detta jippo.

Ha en mysig dag alla mina vänner. 

Kram Kram

Inga kommentarer: