onsdag 12 januari 2011

Akut semester!

Har varit bortrest några dagar. Har varit mycket trevligt. Har inte gjort mycket alls, och det har varit toppen i min annars så fyllda vardag. Tack alla som gjorde det möjligt att åka i väg relativt oplanerat. För att
Anders kunde byta några dagar, att jag fick semester från jobbet och mamma och Kent som är barn och kattvakt. Dock blev planeringen lite störd, men det gick att lösa. Tur.

Nu sitter jag på tåget, svär lite över att täckningen försvinner då och då. Men som tur har jag några offline listor på spotyfi så musik har jag.

Ska bli underbart att få komma hem till min prinsessa i kväll. Har saknat henne. Men i kväll börjar mamma veckan igen! Älskar mamma veckorna, då blir jag hel, även om de aldrig är en lugn stund. Men jag har haft lugna dagar nu, så jag är laddad. 



1 kommentar:

Tigris Predikantan sa...

Semester är aldrig fel!
:)