tisdag 19 april 2011

Fullmåne

Sov dåligt i natt, drömde massa konstiga drömmar. De som vet sa att det var fullmåne. Har tydligen blivit mer känslig för det på senare år. Kom till jobbet pch under morgonrapporten började jag få migränkänning. Små ljusmaskar som kom simmande i mitt ljusfält. Medicinerade mig och fick och vilade i vilorummet. Som tur var så gav det med sig och jag kunnde arbeta igen. På lunchen så hade jag tänkt mig att ta en joggintur. Blev en kombinerad joggning promenad. Kännde mig inte riktigt hundra så det kändes som en tung runda. Men 6 km blev det, 45 min. Helt ok.

Kentan ringde och min cykel är lagad. Lycka! Så imorgon blir det en cykeltur, kanske till skärgården och ta en glass.

Snart i väg och hämta Prinsessan! Känner mig fortfarande tung i huvudet men hoppas jag orkar med lite aktivitet.

Inga kommentarer: