söndag 24 april 2011

I musikens tecken

Kvällen har varit trevlig. Har suttit vid datorn med hörlurar och lyssnat på musik. Gillar verkligen att lyssna på musik på hög volym, sjunga med och leva sig in i låten. Synd att det är sladd på lurarna för annars hade jag även tagit ett och annat danssteg :) Musiken kan locka fram så mycket olika känslor. Det gör mig inget att lyssna på samma låt gång på gång. I kväll är det väl tre låtar som har gått varma :) Synd att jag inte har någon vidare sångröst för så hade jag satsat på en annan karriär. Fast jag har ju set på Idol att man inte behöver kunna det där så bra. Kanske ska ställa upp i år då? Ha ha, nej det skulle jag aldrig göra. Men till hösten ska jag i alla fall börja att dansa! Det har jag verkligen längtat efter och saknat. Nästan så jag längtar till hösten redan nu.... Nej först ska jag verkligen njuta av sommaren.

Inga kommentarer: