söndag 24 april 2011

Jubee

Hittade denna säng på blocket. Så i går fick jag hjälp och hämta hem den. Tror det kan bli bra. Har skruvat i hopp den, men inte fått ordning runt den så därför visar jag en bild från Mios hermsida i stället för hemmifrån mig. Men när allt är klart ska ni få se slut resultatet. Det som är mest synd är att den inte är helt i vitt. Men det kan nog bli bra ändå. Och om det sticker för mycket i ögat så får jag kanske måla den, om det går? Så fort min säng blir såld så blir det en bäddsoffa. Vill få den såld nu! Någon? För om jag har bestämt mig för att förändra något så vill jag göra det på en gång. Så kom och köp :) 
Förövrigt så är denna påskhelg snart slut. En del har jobbat och en del har varit lediga. Jag har jobbat. Men det har varit ok ändå. En dag kvar i morgon sen ledigt. Har försökt att vara ute så mycket som möjligt, för att få njuta av det underbara vädret.
Hoppas ni har haft en bra påsk.

Inga kommentarer: