torsdag 11 februari 2010

Godmorgon



Brödkorg 239 kr

Godmorgon. I dag hoppas vi på solsken, men när jag tittar ut så ser det tyvärr inte ut som om vi kan vänta oss det i dag.

I går slutförde jag alla förberedelser för hemsidan och nu i morse skickade jag i väg allt. Käns skönt. Väntar nu med spänning på resultatet. Synd att jag/vi inte han ta "riktiga" bilder men jag blev relativt nöjd med de jag åstakom. Kanske lite mörka. Men det är något som kan/ ska bytas efterhand.

Hoppas ni får en underbar dag.

// Sarah

2 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, ibland går det lite fort undan, men man är ju så ivrig samtidigt. Vill ju så gärna se det färdiga resultatet. Hoppas du blir nöjd med hemsidan nu!
Ha det fint önskar en Mia som sitter och jobbar för högtryck just nu - phu!

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla för din kommentar på min blogg. Kul att du gillar min webbutik och spännande att du själv är i samma skede. Jag har inte haft min webbutik så länge, började i slutet av juli så jag känner mig fortfarande som en nybörjare. Jag ångrar mig inte en sekund.
Lycka till med din webbutik!
/Jenny