tisdag 23 februari 2010

Planer



Just nu bubblar det av idéer i mitt huvud. Längtar så tills våren kommer. Tänkte jag skulle göra något av mitt västhus... Lägga någon typ av golv, har ni någon erfarenhet av vad som är snyggt och praktiskt. Jag vill bård handvända mitt hus till mysiga stunder och plantering. Nu har jag grus och det är svårt att ställa möbler på det. Så tips och idéer mottages gärna.

I dag har vi varit till operation med våran dotter. Hon har haft en fistelgång vid örat som nu är avlägsnad. Ett ingrep som inte tog mer än 30 min. Men med både pre- och post operativa åtgärder var vi där mellan sju och ett. Allt gick bra och hon var värdens bästa, så efter det har vi bara haft mys. Leksaker favorit mat och film. En mys eftermiddag med andra ord.

Kram Sarah

Inga kommentarer: