onsdag 24 februari 2010

Ont om tid

Har börjat inse att dygnet inte har så många timmar som jag önskade... Och det börjar kännas i kropp och själ. I bland måste man stanna upp och njuta av nuet, något som jag tyvärr inte har gjort på ett tag. Har bestämt mig nu för att ha beställningsstopp på klädsömnad. Något som jag tycker är mycket tråkigt för jag älskar att sy just kläder. Men när inte tiden räcker till får man prioritera. Och klädsömnaden är det som det får bli en paus i. Just med kläder tar det sådan tid. Det ska vara kundmöten, in handling av tyger, sömnad av toaller, tillverkning, provning mm. Allt detta tar mycket tid och bringar lite i inkomst. Så det är med tungt hjärta jag har fattat detta beslut. men efter att balen är över kanske detta kan upptas igen. (För att inte oroa mina kunder så kommer de beställningarna som är lagda att slutföras)

Kommer nu att satsa på webbutiken som beräknas komma i bruk inom kort, väntar med spänning på resultatet.

Kram Sarah

Inga kommentarer: