söndag 24 mars 2013

Förebilder

Jag är så grymt tränings sugen och motiverar. Varje dag följer jag mina inspiratörer på instagram och bloggar. På dagens promenad lysnade jag på en timmes långt inlägg som Emelie och hennes sambo Mickael Hollsten hade gjort på sin blogg Aldrig vila. Det är grymt inspirerad att se, läsa, och höra om hur de nu tar sig till sina absioluta toppformer inför kommande tävlingar och andra projekt. Min målbild blir bara tydligare och tydligare, dock får den stå på vänt ett litet tag tills underverket i magen har tittat fram. Men det går inte en dag utan att jag tänker, planerar och ser fram emot en höst full av träning. Ska bara hitta ett koncept som passar med en liten. Ett mindre hemma gym kanske? :) Vart nu det skulle få plats?..... Hoppas ni har en tydlig målbild med eran tillvaro, oavsett om det gäller träning, studier jobb eller privat. Jag har massa :)

En av förra årets utmanare i Gladiatorerna som sen blev ett par med en av min största och första träningsförebild.


Årets tillskott i Gladiatorerna Spirit. Även världsmästare i armbrytning. Har presterat grymt nu på sen vintern.


En av bloggarna på aldrig vila.


Gladiator Ice grym form som tävlar i fitness.

Inga kommentarer: