söndag 17 juli 2011

Semester!!

Stämplade för några timmar sen ut från jobbet! Nu är det semester. Känns konstigt att ha jobbat kvällen och inte jobba morgonen i morgon. Vilket annars är ett känt fenomen inom vården. Ett fenomen som jag aldrig har förstått mig på, Att jobba sent på kvällen och sen börja tidigt på morgonen. Kontinuitet påstår en del, galenskap anser jag :) Det är ju tur att man trivs med sitt jobb när man inte är förtjust över arbetstiderna. Nej det var ju inte jobb jag skulle skriva om utan semester. Känns så himla konstigt att vakna i morgon, inte ha några planer (jo frissan på em, men inga andra) Inga större planer på hela semestern. Ska försöka att njuta av stunden och ta dagen som den kommer. Hoppas på mycket sol. Annars blir det nog en hel del träning, film och ev tv:spel, beroende på om jag köper eller ej. Har spanat lite på xbox 360 och kinect.

Inga kommentarer: