måndag 17 oktober 2011

Drömmer.....

...Om vitt sovrumsgolv. Efter att ha målat hal och köksgolvet vitt så är jag sugen på att även ta sovrumsgolvet vitt. Dock blir det ett större projekt. Skulle klara av det under en "pappa" vecka. Det jag däremot inte klarar själv är att tömma rummet. Dels Mejas säng som förmodligen behöver skruvas isär, och där måste man vara två, en skruvar, en håller. Och dels min expedit hylla som jag inte tror håller för en "flytt" till, redan en skruv som inte riktigt "gängar" . Får fundera lite till på det hela. Om det förblir en dröm eller om man ska slå slag i saken... Hur som hällts längtar jag efter ett "projekt".
 Tror det vita golvet skulle göra sig snyggt här.

 Hyllan som jag är osäker på om den klarar en flytt. Kan man flytta den utan att skruva isär?....hmmm

 Sypernöjd över försommarens projekt.

Love it!!

1 kommentar:

Mallamousan sa...

Wow, va fint du har! :)