fredag 28 oktober 2011

Lättad.

Lite pyssel har det varit i dag, men nu är jag lättad. Sväng in till Karlstad och köpte mig mina vinterdäck. Sen ville Meja till Ikea och mammi var inte svårövertalad. Meja har börjat fått veckopeng och det var på Ikea hon ville spendera den! Helt ok för min del. Sen hem till Kristinehamn för att försöka få på vinterdäcken, ingen kö alls och det var bara att köra in och hjulskiftet var gjort på typ 10 min. Så himla skönt att det nu är gjort. Sen bar det av till lille bror där jag får förvara mina sommardäck. Så nu ska jag bara bli av med de gamla däcken och fälgarna så är denna däck historia klar, ska bli skönt!

Fredagsmyset är på topp. Tacosen är intagen. Och Meja mumsar på myses, svårt att hålla sig ifrån det, men jag försöker håla mig till nötterna. Vi får se hur det går....

Trevlig helg!

Inga kommentarer: