onsdag 10 oktober 2012

Dålig kvalité nu för tiden.

Alla skor man inhandlat på senare år tycker jag har dålig kvalité. Alla måste klackas om omgående. Som dessa skor jag hade på mig nu dagarna i Stockholm. Klacken är nersliten så metallen syns. Måste klackas om, drygt. Ändock har jag inte använt dom alls mycket. Max 1 mil, typ ;)

Längtar sjukt mycket till gymmet. Hög musik i lurarna och bara gå in i mig själv och jobba varenda muskel trött. I dag blir det rygg. Funderar på löpbandet också, känns som jag har lite att ge där idag, gäller att passa på kanske :) Hämtar lite ny inspiration och tipps på övningar, i dag hämtad inspirationen från en tidning. Lägger nog in frivändningar i dag. Enligt mitt nya tränings schema är det egentligen vila i dag och rygg i går, men pga Stockholms resan så blev det vila i går och rygg i dag.

Inga kommentarer: