tisdag 9 oktober 2012

Glitterkväll.

Då var kvällen här som vi har pratat om. Ingen visste egentligen inte vad den skulle innebära, men vi blev snart varse. Redan vid ankomst fick vi en liten försmak om vad som komma skall. Vi fick gå in på röda mattan och sedan välja en glitter accosiar, jag hittade ett gulligt diadem med en svart glitterroset. Annars var det mycket hattar, kepsar, boas osv. Det var riktigt god mat och framför allt riktigt trevlig underhållning, vi fick träffa lite olika artister och den ena var bättre än den andre, toppen, och den stora salen fylldes med glädje. Även om jag själv inte var på topp i kväll så kunde man känna den härliga känslan av glädje och inspiration. Samtidigt som detta är ett avslut på ett projekt så är det här starten på något nytt.

Mina tänkta glitterskor fick jag tyvärr lämna hemma :( jag satt på mig dom och gick ner till hotellbaren och där var det bara att vända och gå upp och byta skor. Har aldrig använt din förut då de har varit lire för små. I dag var var de för stora....

Inga kommentarer: