onsdag 7 augusti 2013

30 dagar till BF...

...Och jag börjar få nog. Sover som en kratta. Hittar ingen bra ställning, och när jag väl gör det börjar det göra så förbaskat ont i höften att det är dax att byta sida och försöka komma till rätta igen. Det är varmt, både på dagen och på natten. Kroppen är svullen, tom foppa tofflorna är snortajta. Man är ca 20 kg tyngre vilket gör att man känner sig som den mest attraktiva kvinnan på gjorden, osv... Börjar bli tröttsamt både fysisktoch  psykiskt. Men nu är det inte långt kvar. Så sista tiden ska jag försöka att ta det piano. Inte få några idéer som jag fick i går att jag skulle baka bullar. Gick väl bra till en början men efter ca tre timmar senare ståendes i köket kände jag mig inte mycket för världen... Sjukt ont i fötter, ben och rygg. Men nu är det gjort och  nu finns det bullar till kommande fikagäster. Dock ska inte jag ha några bullar strax efter att vardagen har börjat fungera igen. Hittade en sjukt inspirerande bild igår på IG, her we go!!! :) 

Inga kommentarer: