fredag 23 augusti 2013

Ändrade planer

Fick mail av min handledare i dag ang uppsatsen. Hon tyckte att jag hade en del kvar att jobba med och rekommenderade mig inte att gå upp i september.... Först blev jag mer eller mindre lite halvknäckt men sen tänkte jag vidare på det och tyckte det var en halvbra idé. Då kan jag nu koncentrera mig på barnafödandet och ta uppsatsen i december när det värsta har lagt sig. Så nu ca 10 timmar känns det riktigt bra. Ingen stress i denna viktiga situation när allt fokus behöver vara på det som komma skall. Det som är gjort till uppsatsen är ju ändå gjort. Bara att komplitera när kommentarerna från handledaren kommer. 

Så nu har jag städat bort pluggsakerna för en stund. Storstädat hela dagen, tvättat, skurat bakat matbröd mublerat i barnrummet osv. Så nu är jag redo för att åka till BB :) Har även hunnit med en lunch med bästa tjejen. Så i natt kommer jag sova gott. 

Inga kommentarer: