torsdag 30 december 2010

Blickar framåt.

Snart är 2010 till ända. Vilket händelserikt år. Ett år med både mot och med gångar. Ett år som har varit fruktansvärt jobbigt, men samtidigt fruktansvärt kul. Ett år som lägg till historien som bildar mitt liv.
En stor del som hänt är separationen, husförsäljning och hela den biten. Men det största är nog att lära sig att vara mamma på deltid. Så här ca 9 månader efteråt går det relativt ok, men vägen hit har varit krokig. I och med detta har jag även fått lära mig att hantera min egen tid. Vad gör jag de veckorna jag inte ska vara mamma? Även detta har varit en provning, men tror det börjar bli balans på det med. 

En rolig och otippad sak som även fortsätter in i 2011 är ju tjej klassikern. Trodde aldrig att jag skulle genomföra det, och framför allt inte åka skidor.... Men nu står jag mitt i utmaningen.. Har genomfört Lidingö loppet och tränar nu för fullt för tjej vasan...

Så dåligt som jag har mått detta år har jag har jag nog aldrig gjort, men så bra som jag mår nu, var det även längesedan jag också mådde. 
Inget ont som inte har något gott med sig.

Nästa år blickar vi framåt. Tankar på att sattsa på företaget, byta jobb och genomföra tjej klassikern är bara några delmål under 2011.

Vad är dina delmål?

// Kram

Inga kommentarer: