fredag 10 december 2010

Vilken dag....

Dagen började bra, sovmorgon och frukost i soffan. Skulle sen åka och handla, bilen startade inte. Gick då och lekte med min prinsessa, det var iof mysigt. Kom hem testade bilen igen, den startade ! Jippi. Handlade, glömde att handla allt, åkte till en till butik, fick med mig allt jag skulle ha. Hem och tvätta. Tvätt och skölj medlet hade legat i bilen, stel fruset... Ner till tvättstugan, en maskin är trasig, och jag som har massa tvätt. Tryckte in så mycket det gick i en maskin, tinade tvättmedlet under varmt vatten... Kom upp i från tvättstugan, tänkte ta mig en eftermiddags kopp innan spinningen. Perkulatorn började typ brinna, en propp gick... Tur att jag hade proppar hemma. Slog huvudet i en skåp lucka.... Vart ska denna dag sluta? Jag fortsätter med städningen och tvättningen, sen spinningpass. Kvällen kommer i alla fall avslutas bra, taco mys med Meja och idol koll med syran.

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig...

Inga kommentarer: