onsdag 15 december 2010

Bakeftermiddag

I går eftermiddag skulle vi baka "vilken bra ide" som Meja brukar säga.  Så vi bakade både chokladbollar/negerbollar eller vad man nu vill kalla dem. (I min kokbok står det i alla fall negerbollar.) Och lussekatter. Som vanligt tröttnade den minsta bagaren väldigt snabbt. Men några små "lussebollar" orkade hon rulla.

Sen kom Mamma och Kent på fika och lekte med Meja så jag kunde åka på vv vägning och träna zumba. Vikt minskningen denna gång var 1 kg. Trotts att jag moffat skumtomtar :) Var så himla trött innna Zumban, men bara man hör musiken så blir man glad. 

Trots ledig dag är vi vakna med tuppen, först 0500, men hon somnade om så uppstigning blev först 0630. Mys frukost och pussel bygge. 

Senare i dag ska Kent ta med mig ut bil kikar runda. Behöver verkligen en ny bil. Får träningsvärk av min. Då den är så trög växlad. ( man får använda båda händerna när jag ska växla till ettan och tvåan) och saknar servostyrning :)

Ha en bra dag

// Kram Sarah

Inga kommentarer: