onsdag 1 december 2010

Trevlig kväll

I går var det dax för invägning igen. Var väldigt nervös och lite besviken på mig själv, eftersom jag i ca två veckors tid inte har räknat point. Jag har dock tänkt i de banorna, valt det som är bäst. Så jag hade hoppats på att vågen skulle ståt still, men trodde att den skulle vissa lite upp. Men den visade -0,7 kg. överlycklig. Jag har i början sagt att den vikten som försvinner skall aldrig mer komma tillbaka. Och jag tror på det. Wiii.

På kvällen var det zumba pass på galaxen, Jag har bara dansat Zumba hemma i lgh med en sån där dvd, men vilken skillnad. Vad roligt det var att dansa i hopp i grupp. Och mycket jobbigare då man tar i mer när man är många.   

En bra kväll, viktminskning, zumba, som sedan avrundades med en film, Frozen,

I Dag blir det en kall dag. Men det är bara att klä på sig, hoppas bara min veteranbil startar:) 

// Kram

Inga kommentarer: