fredag 9 mars 2012

Samanträffande?!

Jag har ett mål. Ett mål jag har haft väldigt länge men inte tagit på allvar då jag tänkt att det är omöjligt. Men i dag fick jag en liten ny tändning. Det är ffa att klara av att göra chins men även dips på korrekt sätt. I morse när det nästan var tomt på gymmet vågade jag mig fram till den där stången man bävar lite för. Tog mig upp på två step up brädor som stod staplade på varandra. och greppade stången och där blev jag hängandes. Fanns inte en chans i världen att jag ens skulle komma upp några cemtimetrar...... Fan! Frågan är ju nu hur man ska gå vidare och träna för att lyckas med detta?

Lite senare på dagen läste jag en av mina fovobloggar, och vad tar hon upp?! jo hennes resa till chins! Sammanträffande? Tror inte det. Så nu är jag full av inspiration och skall fortsätta hänga i den där nedrans stången, nån gång ska det gå. Så om ni ser någon som hänger och slänger där utan någon vidare finnes så lägg inte så stor vikt på det. Ignorera mig, (om ni inte har några mirakel tips förstårs). Den dagen jag klarar det kommer ni bli varse!

4 kommentarer:

H sa...

det där inlägget förstod ja inte mycket av, massa konstiga ord :S men ja gissar på att du menar hängande armhävningar typ? eller?
du hänger i en stång å ska dra dig upp å sen ner å sen upp å sen ner å sen upp å sen ner å sen upp å sen ner igen =)

de är bara å dra, klarar jag det så lär väll du göra de också ;)

Unknown sa...

Ha ha, oj, lite stavfel såg jag nu :)

Klarar du att göra chins!? Det vill jag alklt se först! :)
Kram vännen

h sa...

stavfelen förstod ja, de va dom andra orden som ja inte fatta :P chins? dips? låter som något från estrella :D

Unknown sa...

Du måste ju veta vad chins är om du nu säger att du kan göra en :p