torsdag 8 mars 2012

Bra avslut trotts allt.

Så fort Meja hämtades drog jag till gymmet. Dagens träningspass fick startas med 60 min Zumba. Stod på reservlistan, men hade tur och fick plats. Tog inte så lång tid innan jag började vakna till liv, säg max 10 min. Dock kände jag av benhinnorna nästan omgående. Hade inte känt något på hela dan så hade glömt bort att jag hade ont. Men sen gjorde det jäkligt ont! Men nu känns det helt ok igen, så länge jag inte tar på dom.


Försöker allt som oftast ha någon bild till mina inlägg, tycker själv det är roligare / lättare att läsa med en bild eller två. Får be om ursäkt för kvalitén på dagens bilder, ville inte skyllt med att jag fotade :)


Sen blev det ut i gymmet för att köra rygg och biceps. Sjukt mycket folk i dag, men det lättade upp mot slutet, skönt. Gick över förväntan i dag, trodde det skulle vara hur segt som helt så jag varit sjukt seg och typ somnat sittandes under dagen. Höll dock på att ske en liten olycka när jag nästan tappade isoleringen på en övning och höll på att få axeln ur led. Men räddade upp det rätt så bra.  Det enda "störmomentet" var att jag mot slutet blev så hungrig så jag fick ont i magen. Kom då på att jag inte hade ätit sen kl 11, bortset från en smoothie.

  

Måste verkligen få ordning på maten nu också om man vill nå de resultaten man vill så är maten halva grejen. Och så har jag ju en del "extra" kilon att jobba med, då är kosten ännu viktigare.  Skärpning nu Sarah!


Fick med mig en kyckling sallad hem, kanske inte helt optimalt när jag sitter här och skriver om att maten är så viktigt, men .... Ja jag har väl inga ursäkter förutom ren lathet. Men gott var det. 

Nu är jag fylld med energi, mår så himla gott efter träning, och mätt är jag också. Nu får det bli ner i mysdressen och en film. 

Kom just på att har tajt att få till gymmet nu i tre dagar!.... Hur fan ska jag lösa det? Jobbar fredag, lördag och söndag och när jag slutat så är gymmet stängt! Hmmm Får försöka ragga upp ett passerkort till sjukhusgymmet, då löser det sig. Ja så får det bli!



Inga kommentarer: