fredag 9 mars 2012

Vilka är ni?

Riktigt kul, besöksantalet har ökat från ca 100 - 200 besökare per dag. Nu är ju inte 200 så extremt mycket, men mycket för mig som inte hade syftet på att få en stor blogg utan bara för "eget" bruk. Att skriva av mig har alltid har varit ett behov för mig, vare sig det är en dagbok eller blogg. Och sen är det bara nyttigt för mig att träna på att skriva då svenska inte är min starka sida :). Det var syftet i början i alla fall. Nu när jag har skrivit rätt så mycket om träning har besök antalet ökat relativt markant.

Vore kul att veta vilka ni är, Vart ni finns osv. När man ser statistiken så ser jag att det även är besökare från utlandet, spännande. Vilka är ni och vad är det ni gillar mest om när jag skriver? Det är ju en blogg som inte är inriktad på något speciellt utan jag skriver om det vardagliga, i mitt fall blir det en hel del träning, men det handlar i bland även om inredning, livet som mamma osv

Hoppas ni gör ett avtryck.

Nu blir det att borsta tänderna på med mössan och ta sig en PW innan frukost. Gillar egentligen inte att träna innan frukost då jag inte har den där extra energin jag vill ha. Men om jag ska äta innan så blir det inte så bra det heller...

 Ha en toppen Fredag på er!

Kram

3 kommentarer:

H sa...

här finns jag :D precis här!

Anonym sa...

Det vet jag! Tycker dock det är lite för långt bort vännen!

Linda sa...

Hej! Provade en fläck på mattan i går och nu på morgonen är den torr iaf! Använde ej häftgrund, inget dom sa nått om så jag testar utan :)