tisdag 6 mars 2012

Ofrivillig vilodag

Gillar inte alls dessa ofrivilliga vilodagar. Men i dag blev det inte alls ordning i mitt "schema". Tänkte hinna med en sväng till gymmet innan skolan i dag. Men tyvärr öppnar gymmet lite för sent och har inte fått passerkortet till sjukhusgymmet ännu. Men när jag har fått kortetkan jag träna nästan när jag vill på dygnet utan att vara styrd över öppettider. Men han med en kort PW i alla fall 20 min är bättre än inget alls. Men långtifrån nöjd. Tar igen dagens förlorade tid i morgon!

Sen var det en heldag på universitetet. Sjukt ovan att sitta stil och ha fokus så "länge". Men bara att gilla läget. På vägen hem fick jag en släng av min åksjuka. Sjukt irriterande, men bara att bita ihop.  Kräktes ju i alla fall inte. Har blivit mer känslig för blodsocker fall också. Blir betydligt mer illamående när jag har kommit för lågt ner och sen åksjuka på det, ingen bra kombo!

Inga kommentarer: