måndag 12 mars 2012

Nytt på G

Första dagen på praktiken var bra. Var dock en hel del att göra för dom och underbemannade på det. Känns lite frustrerande när man är ny och inte kan underlätta lite. Men sen kom jag på att jag är där för att studera och inte för att jobba.

Träningen i dag: Testade Sh´bam, skit kul! Till och med roliga än zumba. Och så gillar jag instruktören, peppar så man ta ut det där lilla extra! Sen blev den en tur i gymmet. Sjukt mycket folk i början men efter en stund började det glesa lite. I dag blev det rygg och biceps. Tänkte köra denna vecka ut med detta träningsschema, sen blir det att göra nytt. Har kört på detta nu ca 2½ mån. Så dax att komma på något nytt. Lite sugen på gvt, men tror inte riktigt jag är redo ännu. får kanske bli till hösten. Ja vi får se. Efter det fick det bli 30 min på crosstrainern då jag inte han med någon promenad i det underbara vädret.

Nu på kvällskvisten tänkte jag gå igenom programmet för LEAN konferensen som jag trodde var i morgon. Såg då att det var 14-15 och inte 13-14.... Ja ja, fast rätt så gött att få en spontan ledig dag i morgon och på min födelsedag och allt! :) Undrar vad man ska hitta på. Dock så ställer det till det lite med praktiken då jag hade bokat in den 15:e för praktik. Får ta tag i det i morgon.

Inga kommentarer: