fredag 23 mars 2012

Formbild och förälskelse.


Då var det dax för en formbild igen tänkte jag. Ibland tycker jag inte det händer så mycket i spegeln. Men märker ju att jag blir starkare och orkar springa mer osv. Men i morse tyckte jag ändå det hade hänt lite. Valken på magen och ryggen börjar krympa. En hel del kvar dock men det går åt rätt håll. Det var längesedan jag klände mig bekväm i ett tajt träningslinne utan vill gärna ha lite lösare så mangen inte syns. Men i dag känndes det helt ok att ha det tajta linnet på sig :) Härlig känsla.



Tror jag har blivit lite småkär också, körde crossfit och powestretch i morse, 0700. Och fasen vad kul det var! Och riktigt jobbigt. Inte ofta man får sån pulls av styketräning. Men gud vad jag gillar det! Längtrar tills nästa gång det blir av. Powestretchen var också riktigt trevligt, tränar styrka och stabilitet.

Fan vad jag älskar träning!

Inga kommentarer: