fredag 9 mars 2012

Rumpa.

Dagens benpass blev toppen. Var lite nervös efter måndagens "fjasko", men det gick bra, riktigt bra! Inte så mycket folk heller så kunde köra några supersett. Körde en ny gamal övning för rumpan i dag. Ibland när man tränar så krånglar man till det lite för mycket och glömmer de där klassiska bassala övningarna, som detta rumplyft.


Huvudsaken är ju att man får kontakt med muskeln som man har för avsikt att träna inte hur avancerad den är.

Köpt med tårta till jobbet i dag. fyller år till veckan och då är jag ledig och så har det gått ett helt år sen jag började här på avd 81. Ett år, går sjukt fort, men det är väl så när man trivs. Köpte tårtan på coop, under den lilla stunden som jag var där inne  frågande två stycken personer om hjälp. Antingen såg jag ut som en anställd eller bara väldigt vänlig. Jag tror på det sista :)

Inga kommentarer: