söndag 25 mars 2012

Ledig dag

Vaknade i morse och kände mig inte alls pigg, typiskt på ledig dag och allt! Men efter frukost och några koppar te så var jag ändå tvungen att ta mig ut i det fina vädret. Bytte om i träningskläder i fall det skulle kännas bra så kunde man pw lite. Och det kändes riktigt bra så tog en extra vända tom, slutade på 7,6km. blev både svett och fick puls. Skönt.

Tänkte plugga i dag också, och det har jag gjort, men inte alls så mycket som jag hade tänkt. Men två böcker ska lämnas tillbaka till bibblan i morgon så har i alla fall gått igenom dom och skrivit ner det matnyttigaste. Men Det var segt, somnade med böckerna gånger flera. Efter några timmars kämpande (och en tupplur) tog jag mig ner till mamma. Lagade lite byxor (träningsbyxor som blivit utslitna :) )  och satt i solen och njöt. Riktigt härligt väder i dag,




På eftermiddagen var jag sjukt seg, övervägde tom att inte träna! Och då är jag verkligen seg. Men Mejas pappa ringde och frågade om jag ville ta Meja till lekparken och det tackar man verkligen inte nej till, så packade träningsväskan och cyklade ner till godingen. Och när man ändå var ute så var det bara att ta vägen förbi gymmet på vägen hem. Tacka gud för Celcius. Den gav mig redigt med energi på gymmet så det blev både Zumba, 60 min, och rygg och bröst, 50 min.

 

Tog sedan vägen förbi butiken och införskaffade lite frukost till i morgon, kvarg och fröer och så lite färska grönsaker till kvällens middag.


  
Kyckling i ugn och massa grönsaker och fullkornspasta, ska bli riktigt gott. Gjorde massa så jag har till matlådor till praktiken i morgon. 

Ha det gott!! 

Kram!

Inga kommentarer: