fredag 30 mars 2012

Åter i gymmet

Har så jävulusiskt ont i mina knän. Kan bero att jag har gått i mina "masai" skor hela dagen och det var längesedan jag hade de en hel dag, ovana helt enkelt. Så disken får gott vänta lite, orkar inte stå ljust nu.

 

I dag åkte löshåret ut också. Faktiskt rätt så skönt, dels var hårbotten inte riktigt i kondition så det har kliat en del, och så under lättar det ju vid träning och dusch utan löshåret. Dock så känns mitt hår jätte tunt nu.
 

I dag blev det lite mjukstart med träningen efter tre dagars vila och sjukdom. Skulle helst velat köra järnet men då Meja är med så får man anpassa sin träningen. Men det blev axlar och triceps som jag körde helt slut på.

 

I morgon bli det "träning" i stort sett hela dagen. Det blir vedhantering hos broder. Ska bli kul att arbeta lite med kroppen.


Inga kommentarer: