lördag 17 mars 2012

Släcktfika.

Samlades ute i Granhult för lite fika. Både jag och min bror har fyllt år och så även hans sambo Ramona och dotter. Så i stället för fyra sammankomster så samlas vi en gång. Dock i lite om gångar under dagen, tur att de bor stort i alla fall.

 Kevin tycker det är kul med paket, även om det inte är till han.

Undra vad det kan vara.
Besvikelsen var stor när det bara var en ljusstake i paketet och ingen bil.

Ella blir 8 år, stora tjejen.

Under tiden kom det si sådär 80 kubik ved. Alltså hela lastbilen med ved! På lördag så ska det bäras, kapas och allt vad man nu gör! Så lördag önskar vi fint väder tack.

Familjen.


Koncentrationen är på topp när det pysslas.


Trevlig dag trotts att jag har haft huvudvärk hela dagen! Dock inte när jag tränade. Träningen blev kort men relativ effektiv. Tränade under tidspress är inte kul, men bättre än inget alls. Blev intervaller på löpbandet i dag. 15 minuters intervall, 1 min rask promenad och 1 min löpning. Gick rätt så bra, kände dock av benhinnorna, men ignorerade det och då gick det lite bättre. Svettigt blev det och det kändes som jag skulle klarat mer. Men tänkte att jag inte skulle göra mer än det jag hade satt upp som dagen mål. Så nu vet jag lite vart jag ligger så nästa gång blir det en liten ökning.

I kväll blir det Gladiatorerna och lördagsmys, synd bara att Meja lägger sig så tidigt för då blir det lite ensamt i soffan. Ibland saknar jag allt Tiger. Han var bra sällskap. Men jag vet att han har det bättre där han är nu och får massa av kärlek som jag inte han att ge honom. Världens gosigaste katt <3

Inga kommentarer: