tisdag 13 mars 2012

Present

Då var snart denna födelsedag slut. Nu på äldre dagar så känns det faktiskt ingen större skillnad på en vanlig dag och en födelsedag. Men lite mys har det varit och ett paket fick jag trotts att jag trodde jag skulle bli utan. Meja kom hit på eftermiddagen och vi gjorde lite "vulkan" tårtor som vi bjöd Mamma och Kent på. Brev riktigt smarriga även om man kunde jobba vidare på utseendet :) Det var av mamma och Kent jag fick paket. Denna fina ljuslyckta var det. Kommer passa perfekt i mitt hem skall hitta en bra plats för den bara. Tyvärr blev bilden lite dålig såhär i kvällsmörkret.

  

Efter fikat blev det en tur till gymmet.  Det är inte att rekommendera att käka en halv vulkan tårta innan gymmet. 

Nu på kvällskvisten skulle jag plugga lite. Men fastnade på en live chatt om träning och alla andra internet sidor. Måste skärpa mig och göra det jag ska. Men sjukt omotiverad för tillfället, vill göra allt annat istället. Vill typ läsa om aminosyror, protein och träningsupplägg. Men salstenta närmar sig och och så även deadline på uppgifterna. Bara att ta tag i, ingen återvändo. Suck!

Inga kommentarer: