söndag 1 augusti 2010

Skaparglädje

Nöjd över kvällens spinning pass. Känns som träningen börjar rulla på. I veckan är det fyra pass bokade och så hoppas jag hinna med någon runda i skogen.

I morgon går jag på min natt period. Skönt med ett avbrott från vardagen. Jag tycker att man hinner med så mycket mer när man jobbar natt. Man kan välja själv när man behöver sova. Och så får jag en hel del gjort på natten också. Mellan tillsyn, medicin tilldelning och övriga arbetsuppgifterna så finns det en hel del timmar man kan sitta och skissa och planera på.

Är lite sugen på att klippa till tyg i natt. Ska om ett par veckor på dop, och då planerar jag att jag ska sy något till mig och Meja. Vi får se om det blir sängen eller köksbordet :)

Sov gott.

2 kommentarer:

Pearls Of Zelma sa...

Hej Sarah!
Hoppas allt är bra med dig och att du haft en härlig sommar. Nu ska jag sätta saxen i gamla tyger och spetsar - vi får väl se vad det blir..
Ha det bra //
Kramar Agneta

Unknown sa...

Hej Agneta.
Såg att du hade gjort små söta lavendelpåsar. Jättefina.
måste verkligen komma och besöka din butik :)
Kram Sarah