torsdag 5 augusti 2010

Ensamhet

I dag slog jag slag i saken och inhandlade saker till nya lyan. Fick med mig kanske hälften av det jag skulle. Andra hälften måste jag nog ha med mig en lite mer sakkunnig person. Men det var himla skönt att få strosa runt på Ikea i lugn och ro, ta en fika och fundera. I bland är det skönt att vara ensam. Men det är skillnad på ensamhet och ensamhet. Jag älskar ensamhet när jag själv väljer att vara ensam. I dag var det verkligen skönt. En kopp kaffe jag och en ljudbok. Trodde aldrig jag skulle gilla ljudböcker, men det är rätt så avslappnande. Hittade appen storytel i Iphon . Bör laddas ner för er som inte har den :)

I kväll ska jag "låna" Meja och så ska vi gå på cirkus, det ska bli kul. Jag har inte varit på cirkus på säkert 15 år.... Ska bli kul.

Inga kommentarer: