onsdag 4 augusti 2010

Förälskelse

Dagen i dag, (eller säger man nu i går?)blev inte riktigt som planerat. Tänkte jag skulle hinna med så mycket, men han istället ingenting.

Gick av mitt nattskift 0700 och begav mig hemåt för att sova. Somnade runt 0900 och sov av och till. Vid 11 orkade jag inte ligga och vrida mig i sängen längre. Så jag gick upp, bryggde mig en kopp kaffe och slappade i soffan. Gjorde mig sedan i ordning för att gå till frisören.

Efter friseringen tog jag en sväng över staden. In på Lindex och kollade in slutspurten på rean. Och där hittade jag min höstjacka. Förälskelse vid första blicken, och den passade perfekt:) Gick till kassan och skulle betala. Kassörskan informerade mig då om att jag fick ta två plagg till priset av en, så jag fick ytterligare ett plagg, "gratis".

När jag var klar på stan kurrade magen och jag började bli lite slö. Beslutade mig för att åka hem och käka lite och la mig sedan på soffan. Där jag somnade och vaknade ca tre timmar senare. Sömnen be-hövdes verkligen men detta resulterade i att jag varken han springa eller sy.

Nu är det ca tre timmar kvar på nattpasset och ser verkligen fram i mot att få stämpla ut, då beger jag mig ner till Galaxen och sluter upp med världens bästa Ellen för att tillbringa 45 min på spinningcy-keln.

Sen måste jag sova lite, för eftermiddagen fylls med aktiviteter, massage, Ikea, mat och bio med hjär-tevännen :)

Inga kommentarer: