söndag 25 september 2011

Äntligen!

Fy fan vad jobbigt, men runt kom jag. Förkyllningen som jag trodde hade gett med sig låg och lurade som en liten djävul! Tungt gick det och det kändes i pumpen. Tungandad på något vis, så med den känslan tog jag det lugnt. Jobbigt ändå! Eftersom jag startade i startled två blev jag relativt fort omsprungen. Snabba ben i de första startleden. Men med mitt tungjobbade hjärta fick jag så gott promenera. Det var en liten sväng, ca fem min, som jg var helt ensam i spåret. Vilka odds är det på det i ett lopp med 6000 startande! Ha ha, jag hamnade i alla fall mellan startled 2 & 3 där en sväng märklig känsla.

Nu vilar jag lite i bilen innan jag ska bege mig hemåt. Om jag fick önska vad jag ville just nu så skull jag komma hem till min man som hade myst till det hemma, hällt upp ett varmt bad och lagat god mat, en massage. Sen tända ljus och en film. Det skulle jag nog önska mig just nu. Men när jag kommer hem blir det i alla fall en dusch, köpmat och kanske Gustavsson 3tr. Inte illa det heller:)

Inga kommentarer: