tisdag 27 september 2011

Kärlek

Myskväll med älsklingen. Åkte direkt efter jobbet ner till Mejas dans och väntade på henne. Superglada blev både hon och jag av att se varandra. Inte min vecka egentligen, men hennes pappa och sambo hade ett möte och jag tar henne mer än gärna när det passar. Och vilken tur att jag jobbar kvällen i morgon för då kunde hon sova över också. Så efter dansen åkte vi till Karlskoga och tittade på fiskar, fick även med oss några nya med, och tro det eller ej, det är inte vita! inte helt i alla fall. Meja köpte en ny sten till sitt lilla akvarium också. Hon ville dock ha mera fisk i sitt men till 10 L kan man inte ha så mycket mer än några tetror typ. Men hon blev nöjd ändå av sin nya sten.

I morgon ska jag löneförhandla, eller förhandla och förhandla. Jag ska få reda på vad jag får för lön. Trots att det inte finns världens utrymmen tycker jag ändock att det ska bli lite spännande.

Inga kommentarer: